Posts tonen met het label Reading. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Reading. Alle posts tonen
REVIEW: THIRTEEN REASONS WHY
06 mei - door: Margot

Weer een boek uit... Gaat lekker zo! Ik las 13 Reasons Why van Jay Asher. Weer in een boek in het Engels. Dat is toch vaak beter dan de vertaalde versie...

REVIEW: ME BEFORE YOU
29 april - door: Margot

Het gaat best goed met mijn reading challenge: boek 10 is uit. Ik las Me Before You van Jojo Moyes, in het Engels, en dit vond ik ervan.

REVIEW: WILL GRAYSON, WILL GRAYSON
15 april - door: Margot

Maandag schreef ik het al: ik heb weer een boek uit! Ik las (weer) een boek van John Green, maar ook geschreven door David Levithan: Will Grayson, Will Grayson.

WISHLIST - BOOKSTUFF
10 april - door: Margot

Ik ben gek op boeken, dat wisten jullie al, maar ook spullen die met boeken te maken hebben vind ik leuk. Ik heb een klein verlanglijstje opgesteld.
REVIEW: THE ROSIE EFFECT
03 april - door: Margot

Wanneer een boek een vervolg heeft, lees ik dat er eigenlijk altijd gelijk achteraan. Dan zit je tenminste nog lekker in het verhaal. En na The Rosie Project kwam The Rosie Effect, ook van Greame Simsion.
YA-BOEKENWEEK
01 april - door: Margot

Vorige week was er iets superleuks gaande: het was Young Adult Boekenweek! De hele week waren er leuke activiteiten bij Boekhandel Stevens in het centrum van Hoofddorp. 

REVIEW: THE ROSIE PROJECT
25 maart - door: Margot

Check, nog een boek van mijn lijstje uit. En deze was leuk! Ik las The Project van Graeme Simsion.
REVIEW: MEISJE MET NEGEN PRUIKEN
11 maart - door: Margot

En nog een boek uit! Dit is pas nummer zeven, dit jaar wil ik 40 boeken lezen, dus ik heb nog even te gaan. Ik las Meisje Met Negen Pruiken, wat vond ik ervan?

REVIEW: FIREFIGHT
4 maart - door: Margot

Mijn laatste review was twee weken geleden dus het 'mocht wel weer'! Ik las het boek Firefight, van Brandon Sanderson. Het is het tweede boek van een serie (het eerste boek heet Steelheart). Ik las het in het Engels en ik vond het waanzinnig goed.

REVIEW: 19X KATHERINE
20 februari - door: Margot

Ik was zo enthousiast over Gone Girl dat ik daar meteen een review over schreef. Maar voor ik Gone Girl uit had, had ik nog een boek gelezen, namelijk 19X Katherine van John Green.

REVIEW: GONE GIRL
11 februari - door: Margot

Boek vier is uit, en dus schrijf ik maar weer een review. Misschien wat eentonig, maar dat is nou eenmaal wat ik graag doe: lezen. Dus bij deze! Ik las het boek Gone Girl van Gillian Finn. Ik begon in het Engels, maar ik kwam er niet doorheen (ook doordat ik een hele vage e-reader versie had). Ik wilde het boek wel heel graag lezen, dus ik stapte over naar de vertaalde versie.

REVIEW: PAPER TOWNS
04 februari - door: Margot

Na 'Het Grote Misschien' las ik nog een boek van John Green: 'Paper Towns'. Ook al is de titel in het Engels, ik las het boek in het Nederlands.

Reading update

Er is inmiddels meer dan een half jaar voorbij. Een half jaar waarin ik al heel veel boeken heb gelezen. Tenminste, dat denk ik. Laatst postte ik een lijstje met boeken die ik nog wilde lezen, inmiddels kan ik er daar een paar van afstrepen. Maar hoeveel heb ik nu totaal gelezen? Eens even kijken. 

Reading wishlist

Ik ben een echte boekenwurm. Ik verslind boeken, eet ze zowat op. Vanaf januari houd ik bij welke boeken ik lees, zodat ik aan het eind van dit jaar een mooi overzicht heb. Ook ben ik wel benieuwd naar de hoeveelheid boeken die ik lees in een jaar. Ik heb ook nog genoeg boeken op mijn wishlist staan. Kom maar op met die vakantie!