Posts tonen met het label Chocolade. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Chocolade. Alle posts tonen

The Nom Nom Nom Tag

Ik houd van eten. De meeste dingen vind ik lekker (of heerlijk), ik vind het gezellig en ik vind het ook nog eens leuk om te koken. Laatst vond ik op Fotografille.nl de Nom Nom Nom Tag, en ik dacht: ik vul deze ook in! 


Ik ben verslaafd aan...

Er zijn aardig wat dingen waar een mens verslaafd aan kan raken. En dan heb ik het niet over slechte zaken zoals drugs en alcohol, maar gewone, alledaagse verleidingen. Ik ben verslaafd aan...


Recept: paasbonbons

Het is bijna Pasen! En daarom een leuk receptje, namelijk paasbonbons. Ik heb ze nog nooit gemaakt, maar het leek me niet zo moeilijk, dus ik dacht, waarom niet!