Posts tonen met het label Nature. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Nature. Alle posts tonen

Wij gingen een uurtje de dijk op

En maakten daar wat foto's. Van elkaar. Terwijl we foto's maken van elkaar. Omdat dat leuk is. 



I'm singing in the rain...

Wij Nederlanders kunnen goed mopperen, zeker wat het weer betreft. Zodra het gaat regenen daalt ons humeur. Terwijl regen ook best leuk of mooi kan zijn...

Geocaching

Alweer bijna een jaar geleden schreef ik over geocaching. Vincent en ik gingen toen op pad om onze eerste geocaches te zoeken. Met succes, we vonden er twee van de drie. De derde bleek te zijn verdwenen, heel jammer! 

Afgelopen week zijn we (eindelijk!) weer op pad gegaan. Na die ene keer hebben we nog wel een paar keer gezocht, maar daarna is het verwaterd. Jammer want het is wel heel erg leuk. De laatste tijd spookt het steeds weer in mijn hoofd rond en gisteren zijn we maar weer eens op pad gegaan. 


To the Zoo: Dierenpark Amersfoort

Aan het begin van het nieuwe jaar wordt er altijd gevraagd of je goede voornemens hebt. Die heb ik niet echt, maar ik heb wel een lijstje met plannen die ik dit jaar wil uitvoeren. Één van die plannen is het bezoeken van alle grote dierentuinen in Nederland, samen met Vince. Artis en Ouwehands zijn al afgestreept. We moeten er wel vaart achter gaan zetten, dus afgelopen woensdag brachten we en bezoekje aan Dierenpark Amersfoort. 

Attentie: er zit een hoog olifantengehalte in de foto's!

Photo: ergens in het bos...


...maakte ik deze foto. Precies op de plek waar een streep zonlicht door de bomen valt, is de foto scherp. Het contrast tussen de donkere grond en de heldere groene bladeren aan de bomen vind ik heel mooi.