Ik denk dat de zomer nu toch echt voorbij is. Wat was het koud gisteren, en wat regende het hard! Nee, dat is absoluut geen zomer meer. Gisteren was voor mij de herfst officieel begonnen. Doei zomer!
Posts tonen met het label Flashback. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Flashback. Alle posts tonen
Flashback: Frankrijk 2009
Op de 'terugweg' van Italië naar huis, zijn we nog een week in Frankrijk geweest. Een heerlijke aanvulling op de al geweldige vakantie. We zijn onder andere nog een dag naar Annecy geweest en we hebben flink geshopt in de uitverkoop van grote winkelcentra. Heel veel foto's heb ik niet gemaakt, maar er zitten er toch een paar tussen die mij terug laten denken aan een supervakantie!
Met een bootje op het meer van Annecy.
Labels:
Flashback
Flashback: Hongarije 2012
In de zomer van 2012 ging ik weer naar Hongarije. Eens kijken of ik nog wat andere foto's voor jullie heb..!
Het was een hele leuke zomer! Ik zat er samen met Vincent en zijn ouders drie weken, maar elke week kwamen er mensen langs! In de eerste week kwamen drie vriendinnen, in de tweede week de oom en tante van Vincent en in de derde week mijn ouders. Super leuk!
Leuke muurschildering, die nu helaas weg is..
Labels:
Flashback
Flashback: Gibraltar 2011
Toen wij in 2011 in Spanje waren, zijn we ook een dag naar Gibraltar geweest. En dat is best gek. Je bent namelijk in één keer niet meer in Spanje, maar in een stukje Engeland. Alles is Engels! Heel leuk om een keer te zien.
Ja, en dan moet je ook naar links kijken in plaats van naar rechts!
Labels:
Flashback
Flashback: Skivakanties
Zo lang ik mij kan herinneren, gingen we elk jaar op wintersportvakantie. Ik sta al van jongs af aan op de ski's en ik vind het geweldig! Bijna elk jaar gaan we met een grote groep op wintersport. We gaan altijd naar Oostenrijk, heerlijk! Afgelopen jaar is het er niet van gekomen, maar wie weet komend jaar of het jaar daarna weer!
2007 - 2008, heel veel sneeuw.
Labels:
Flashback
Flashback: Italië 2009
In 2009, zomervakantie, had ik het geluk dat ik met een vriendin mee mocht op vakantie naar Italië. We gingen naar het plaatsje Limone, aan het Gardameer. Het was een heerlijke vakantie, met prachtig weer en heel veel leuke momenten. Ik denk er nog met veel plezier aan terug.
Limone, aan het Gardameer
Labels:
Flashback,
Photography,
Travel,
Vacation
Flashback: Griekenland 2010
Sinds het begin van mijn blog zijn er al veel foto's uit Griekenland voorbij gekomen. Dat was ook eigenlijk de eerste echte grote reis die ik met mijn Canon maakte en ik heb dan ook veel foto's gemaakt. Een tempel, het strand, een bordje en mooie luchten zijn al voorbij gekomen. Voor deze Flashback ging ik nog eens door mijn Griekenland 2010 mapje en pikte er nog wat foto's uit.
Tempel in Athene.
Labels:
Flashback,
Photography,
Travel,
Vacation
Flashback: Hongarije 2010
In oktober 2010 ging ik voor het eerst mee met Vincent naar Hongarije. Ik nam mijn spiegelreflex uiteraard ook mee en schoot daar wat mooie plaatjes. Het was herfst, waardoor de natuur prachtige kleuren vertoonde. Het weer was super, af en toe zaten we gewoon in t-shirt op het terras. Sinds die vakantie ben ik vaak in Hongarije geweest.
Labels:
Flashback,
Photography,
Travel,
Vacation
Flashback: Zuid-Frankrijk 2007
In 2007 gingen mijn ouders, zusje en ik op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Dat is inmiddels alweer zeven jaar geleden. Ik was toen dus 14 jaar. Een eigen camera had ik nog niet, laat staat een mooie spiegelreflex. Maar ik heb daar wel heel veel foto's gemaakt met de camera van mijn vader. Een kleine terugblik naar zomer 2007.
In Monaco, met het casino op de achtergrond.
Labels:
Flashback,
Photography,
Travel,
Vacation
Abonneren op:
Posts (Atom)
