27 maart - door: Margot
Net als vorig jaar hebben wij, Vince en ik, een nieuwe challenge! Dit jaar gaan wij naar alle hoofdsteden van de Nederlandse provincies. Het lijkt ons super leuk om wat meer van Nederland te zien. We leven namelijk in een prachtig land, vol mooie steden. Alle grote steden bezoeken is misschien een beetje veel, daarom beginnen we met de hoofdsteden. En niet om te shoppen hè? Nee, we gaan echt de stad bezoeken. We begonnen (eindelijk) met Den Haag.