HIGHLIGHTS #16
04 mei - door: Margot

Het is alweer mei! Het jaar vliegt om en de deadline voor mijn scriptie komt steeds dichterbij...

Op zondag stak ik lekkere geurkaarsjes van Rituals aan. Met een relaxte geur kon ik lekker verder werken aan mijn scriptie. Maandag, Koningsdag, was het prachtig weer. 's Ochtends besloten Vince en ik om op tijd naar de vrijmarkt in Nieuw-Vennep en Hoofddorp te gaan. Wie weet was er nog wat leuks? Maar, helaas niet. Het enige wat we gezien hebben was erg veel troep. Wel scoorden we een patatje en een lekker ijsje in de zon.

Veel van die mooie roze bloesembomen zijn alweer uitgevallen, maar er staan er hier en daar nog een paar prachtig in bloei. Zo ook deze, bij mij in de straat. En wanneer het zonnetje dan schijnt en de lucht zo blauw is... Prachtig!

Afstuderen doe je met een kater! Gezellig hè? Donderdag presenteerde ik mijn onderzoek bij DOA. Daarna ging ik verder met de laatste loodjes. 's Avonds at ik een simpel maar o zo lekker toetje: een banaan met chocoladesaus.

Ook vrijdag was het prachtig weer. Vince en ik namen de hondjes mee naar een ander veld dan normaal. Daar zijn heel hoge heuvels 'gebouwd' en daar hebben de hondjes heerlijk op gerend. Na een half uurtje waren ze kapot en liepen ze moe maar tevreden weer mee naar huis.

Verder zag mijn weekend er zo uit: een tafel vol met boeken. Vrijdag heb ik namelijk een heleboel feedback op mijn scriptie gekregen. Goede feedback, waar het allemaal nog beter van wordt. Nu is het dus verwerken, aanpassen en de puntjes op de i zetten. Spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten