WISHLIST - BOOKSTUFF
10 april - door: Margot

Ik ben gek op boeken, dat wisten jullie al, maar ook spullen die met boeken te maken hebben vind ik leuk. Ik heb een klein verlanglijstje opgesteld.






Deze drie items vond ik op de site van Blossom Books. Naast dit canvas tasje zijn er nog een paar andere te vinden, met andere leuke teksten erop. De stempels zijn echt geweldig, deze heb ik stiekem ook al gekocht tijdens de Young Adult boekenweek. Ook ben ik in het bezig van een mok, namelijk de 'SHUT UP, I'm reading' variant.

Met een boek moet je natuurlijk ook lekker zitten. Bij IKEA hebben ze altijd wel mooie stoelen of banken waar je heerlijk in kunt zitten. Ik zit altijd graag met mijn benen omhoog, dus een voetenbankje is ook niet verkeerd. Een lekker kleedje tegen de kou en een mooie leeslamp en je leeshoekje is compleet.


Ook boekenkasten horen thuis in dit lijstje. Op NSMBL en I Love Fashion News zag ik de kast met zo'n leuk trappetje; iets wat ik heel graag wil! Maar een kast met zo'n gezellig zitje erin is natuurlijk ook super vet!


Tot slot: doe mij zo'n hoofdeind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten