HIGHLIGHTS #12
06 april - door: Margot

Goedemorgen op deze Tweede Paasochtend! Heeft iedereen tot nu toe een mooie Pasen gehad? Zo zag mijn week voor dit lange Paasweekend eruit.

Vorig weekend was het National Glamour Day en dat betekende: shoppen! Samen met Noëlle heb ik een heerlijke middag geshopt in Hoofddorp. We aten een super lekkere hamburger bij La Place, mmm!

Maandagochtend reed ik naar DOA en het was druk! In Hoofddorp stond er gewoon al een mini file. Een kruispunt was volledig ontregeld waardoor overal chaos was. Eenmaal bij DOA aangekomen kwam één van de kattenverzorgsters met nieuws: er was een baasje voor Arac gevonden! En hij kwam hem diezelfde dag nog ophalen! Arac ging weg! Het is natuurlijk heel fijn voor hem: hij verdiende een gezellig huisje, het is zo'n lieve kat. Maar ik vond het erg jammer, het was echt mijn kantoorvriendje. Ook al was hij af en toe een beetje vervelend doordat hij op mijn laptop ging liggen, ik vond hem een schatje. Veel plezier in je nieuwe huisje, Arac, we gaan je missen op kantoor!

Maar we waren niet lang alleen; toen ik dinsdag op kantoor kwam hadden we alweer een nieuwe vriend rondlopen. Nou ja, lopen... Meneer is nog een beetje verlegen en zit vooral op de kast. Maar hij is wel heel lief en vindt het erg fijn als je hem even komt aaien.

De rest van de week was ik lekker bezig met schrijven, enquêtes uitsturen, lezen... Kortom: scriptie bezigheden!

Tijdens Young Adult boekenweek scoorde ik nog wat super leuke boekenspulletjes. Tijdens het event op de vrijdagavond kocht ik super leuke stempels, kreeg ik een leuk boekje van Blossom Books en in de goodiebag zat het boek De Test. Het boek ken ik al, maar ik las het op mijn e-reader dus nu heb ik het ook in het 'echt'. Oh ja ik scoorde ook nog een super leuke poster met 'Reading Is For Awesome People'. Helemaal waar natuurlijk.

Ik loop de hele week met zo'n grote tas rond, vol met boeken, eten en mijn laptop. Soms is het net: tas, waar ga je met dat meisje heen?

Op donderdag keek ik voor het eerst (!) naar The Passion, op Goede Vrijdag ging ik met Vince, zijn moeder, opa en oma en zus naar Naturalis (was ik ook nog nooit geweest) en op zaterdag shopte ik een nieuw bloesje en een nieuwe broek. Met mijn hakken, hoedje en wat armbandjes was mijn Paas-outfit compleet.

Oh en bij Vince gingen we pizza-gourmetten! Leuk, lekker en weer eens wat anders. Fijne week nog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten