HIGHLIGHTS #13
13 april - door: Margot

Na een heerlijk lang Paasweekend kon ik er wel weer tegenaan. Afgelopen week heb ik veel gedaan, want, het eind van het afstuderen komt in zicht...!

Op de terugweg naar huis reed Yuma gezellig met ons mee. Hij had de hele achterbank voor zichzelf, en dat vond meneer helemaal niet erg. In z'n tuigje kon hij heerlijk languit liggen.

Onze nieuwe kantoorkat was erg verlegen, maar inmiddels voelt hij zich al wat meer thuis. Ik wilde een foto van hem maken, maar de camera vond hij erg lief! Dat resulteerde in een foto van heel dichtbij toen hij een kopje kwam geven. Even later lag hij languit op de stoel.

Ook las ik afgelopen week een boek uit. Ik deed er al veel te lang over dus het werd tijd dat ik het uit las. Komende week mijn mening!

Verder werd het langzamerhand heerlijk weer, ik probeerde mijn nieuwe stempels uit en begon eindelijk aan SPSS. Ik vertoonde op dat gebied een beetje uitstelgedrag, maar nu ben ik ermee begonnen. En het is vreselijk. Nou ja, nog even door deze zure appel heen, dan kan ik mijn scriptie afschrijven en als concept inleveren. Spannend!

Vrijdag was het prachtig weer! Om even van de zon te genieten dronken oma, mams, Loes en ik wat lekkers op het terras van Zoet&Zalig in Hoofddorp. Ik had de huisgemaakte limonade, erg lekker.

Zaterdag deden Vince en ik (en zijn ouders, broertje en zusje) mee aan een Running Dinner. Het was om geld op te halen voor Alp d'Huzes en het was heel erg leuk. Om van huis naar huis te komen mochten Vince en ik in een hele mooie auto rijden: een Audi Cabrio. Daar kan ik best aan wennen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten