REVIEW: WILL GRAYSON, WILL GRAYSON
15 april - door: Margot

Maandag schreef ik het al: ik heb weer een boek uit! Ik las (weer) een boek van John Green, maar ook geschreven door David Levithan: Will Grayson, Will Grayson.

Ik heb zo'n beetje alle boeken van John Green gelezen en ik ben echt fan. Dit boek is geschreven door twee auteurs: de ene schreef het de ene hoofdpersoon, de ander de andere. Om ze uit elkaar te houden was er ook iets speciaals gedaan. De Will Grayson van John Green was geschreven met hoofdletters, de andere, door David Levithan, met kleine letters. Een slimme oplossing. Zo hoeft er niet boven elk hoofdstuk te gaan om welke het gaat.

Het hoofdstuk in kleine letters vond ik wel wat lastig lezen. Alles was in kleine letters, dus nieuwe zinnen ook, namen van personen of plaatsen, alles. Dat is best gek. Maar het gaf het ook wel wat extra.

Het personage van John Green vond ik het best. Gewoon weer, zoals ik bij al zijn boeken schrijf, goed uitgewerkt, een leuke schrijfstijl, origineel. Echt leuk.

"De paden van de heteroseksuele Will en de homoseksuele will - beiden op zoek nar liefde - kruisen elkaar op een bizarre locatie in Chicago. Vanaf dat moment raken hun levens in een stroomversnelling die uitmondt in een krankzinnige, flitsende musical." 

Ik zeg: lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten