AFSTUDEREN: SO FAR, SO GOOD
17 april - door: Margot

Over een maand (!!!) moet ik mijn scriptie inleveren en ik bedacht me dat ik er nog helemaal niks over geschreven heb. Ja, ik heb het wel eens laten vallen, maar niet echt iets over hoe het nu eigenlijk gaat. Dus ik dacht, daar wordt het maar een keertje tijd voor.

Het staat met grote letters in mijn agenda op 18 mei: scriptie inleveren. Met de nodige uitroeptekens erachter. Dat is morgen over precies één maand. De tijd vliegt, het eind komt in zicht. En dat is raar!

Volgens mij lig ik aardig op schema. Mijn inleiding / probleemanalyse is af. Mijn Theoretische Onderbouwing staat ook voor 90% op papier. De Methodologie begin ik steeds meer onder de knie te krijgen en ook het hoofdstuk Resultaten begint vorm te krijgen.

Wat ik nog moet? Nou, bovenstaande finetunen en de hoofdstukken Conclusie, Advies en Verantwoording schrijven. Maar dat gaat allemaal lukken. Het is mijn planning om eind volgende week of begin de week erna het concept af te hebben en in te leveren mij mijn begeleider. Hij gaat er dan helemaal doorheen, ik krijg feedback en opmerkingen, aanpassen en ... klaar. Dan is het als het goed is klaar.

So far, so good dus. Het gaat me wel lukken, maar ik moet het nog wel eventjes doen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten