HIGHLIGHTS #14
20 april - door: Margot

Het was afgelopen week een paar dagen prachtig weer! En daar heb ik dan ook wel even van genoten...

De week begon met bloesem aan de bomen, zo mooi! Inmiddels is dat er bijna allemaal alweer vanaf, heel jammer. Bij DOA lunch ik normaal gewoon op kantoor, maar met dat prachtige weer op dinsdag kon ik dat natuurlijk niet. Dus hup, zonnebril op en buiten in de zon lunchen. Eventjes iets anders dan achter de laptop zitten.

Eindelijk is het nieuwe seizoen van Game of Thrones begonnen en dinsdag keken Vince en ik aflevering 1. We zijn verknocht aan die serie!

Met dat mooie weer is het ook tijd voor lichte kleding en witte schoenen. Mijn (nog steeds) mooie witte Nikes mochten voor het eerst dit jaar de kast uit. Ik ben er heel zuinig op want ik wil ze zo mooi wit houden. Benieuwd of dat me lukt...

Woensdag was de mooiste dag van de week, wat een heerlijk weer. In plaats van de hele dag op kantoor zitten besloot ik op tijd weg te gaan. Vince dacht er hetzelfde over en dus belandden we in het dorp met een ijsje. Vervelend hè?

Donderdag moest ik naar school voor SLB. Toen ik binnenkwam zag ik in de hal een mini uitgave van IAmsterdam staan. Geinig, maar waarom het er staat, geen idee.

Vrijdag en zaterdag werkte ik thuis verder aan mijn scriptie. Ik toverde de keukentafel om tot kantoor en zat bijna non-stop te typen. Zaterdag stopte ik er wel weer op tijd mee, we gingen namelijk naar oma. Ze had prachtige bloemen op tafel staan, heel lente-achtig. En 's avonds gingen we heerlijk uit eten bij een nieuw Grieks restaurant in het centrum. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten