INSTAGRAM TAG
22 april - door: Margot

Het schoot mij te binnen dat ik al een hele tijd geen tag meer heb ingevuld, dus ik besloot een leuke op te zoeken. Bij deze de Instagram Tag.

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?
Dat was deze foto van gisteren. Ik heb voor mijn verjaardag van Vince een fles met filter gekregen, waar je vers fruit in kan doen. In plaats van gewoon water, water met een 'vers fruit' smaakje. Lekker en het paste wel bij het weertje van gisteren. 


Wat is de allereerste foto die je op Instagram plaatste?
Mijn allereerste foto was van een stukje zelfgemaakte boterkoek in de vorm van een hartje. Het was toen Valentijnsdag, en ik had boterkoek gemaakt. Om het nog een beetje leuk aan Vince te kunnen geven stak ik een hartje uit met een uitsteekvormpje.


Wat is de allerleukste foto van jezelf die op Instagram staat?
Ik vind deze foto heel erg leuk. Vince en ik waren toen naar Safaripark Beekse Bergen geweest en op de terugweg vond ik een Lion in mijn tas. We grapten toen dat we een leeuw meegenomen hadden.


Van welke Instagramfoto krijg je ter plekke heimwee?
Deze foto, waar Vince en ik samen op staan. We waren toen in Boedapest met z'n tweeën. De laatste twee dagen kwam Cindy nog over. Boedapest is een prachtige stad en we hebben het heerlijk naar ons zin gehad toen.


Wat is het allerlekkerste gerecht waarvan je een foto op Instagram plaatste?
Ik denk de zelfgemaakte Turkse pizza's van Jamie Oliver. Dat is zo ontzettend lekker én ziet er super leuk uit.

Wat is de allerleukste foto die je maakte van je huisdier?
Omdat ik niet kan kiezen tussen Yuma en Saar, een foto waar ze samen op staan. Het zijn dikke maatjes, zo leuk: een teckel en een konijn, wie had dat gedacht. Soms geeft Saar orenwasbeurten aan Yuma of komt lekker bij hem liggen. Het is echt heel lief.


Welke filters gebruik je het meest?
De lens van mijn vorige iPhone (4) was een beetje vies, dus die maakte niet zo heel mooie foto's. Daar gebruikte ik vaak de filter Rise. Met mijn huidige iPhone (5) kan ik een stuk mooiere foto's maken. Het hangt er dan heel erg vanaf of ik een filter gebruik. Soms niks, soms nog Rise of soms Crema.

Wat is je meest gebruikte hashtag?
In het begin gebruikte ik nog vaak een hashtag, maar eigenlijk doe ik dat nu niet zo vaak meer. Ik heb 100 dagen lang elke dag een foto geplaatst met #100happydays, ik denk dat ik die tag dan het meest gebruikt heb.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten