PROJECT POSITIEF TAG 
20 maart - door: Margot

Tags zijn altijd leuk om in te vullen. Deze keer de 'Project Positief' tag. Ik vond 'm op bydagmarvalerie.nl



Wat is je favoriete quote en waarom?
Ik vind quotes heel leuk, maar een favoriete heb ik niet. Op Pinterest heb ik een bord met allerlei printables en quotes. De meeste hebben een grappige insteek, daar val ik toch sneller voor. 


Welke droom zou je in je leven willen realiseren? Yes you can!
Oh! Ik heb een tijd geleden een documentaire gezien over een olifantenweeshuis in Kenia. Daar vangen ze olifantjes op die door stropers hun moeders zijn kwijtgeraakt. De olifantjes worden opgevoed en gaan daarna een beschermd gebied in, waar nog meer olifanten leven die door het weeshuis zijn opgevangen. Het weeshuis steunt veel op het werk van vrijwilligers. Het lijkt me zo mooi en leuk om daar iets te betekenen!


Wat betekent geluk voor jou?
Geluk is iets wat je kan en moet delen. Alleen kan je wat mij betreft niet echt gelukkig zijn. Het kan wel, maar ik denk dat je nog gelukkiger wordt wanneer je het met anderen kan delen. En dat moet je dan ook doen, vind ik. Want daar maak je anderen ook weer gelukkig mee. 

Wie kan jou ontzettend opvrolijken?
Sowieso Vincent! Maar natuurlijk ook alle andere lieve familie en vrienden om me heen.


Voor wat mogen we je 's nachts wakker maken?
Voor... *tromgeroffel*... PANNENKOEKEN!

Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Haha, om een paar stomme reclames op TV! Het begon met een reclame van HG, over kalk in de badkamer. De voice over zegt in het spotje: "Heb je last van kalk in je badkamer? Nou, dan heb je een probleem!" Dat vond ik zo ontzettend grappig! Wat een overdreven gedoe! Daarna volgde een reclame, die begon zo: "Reken af met..." Dan verwacht je heel wat, maar wat kwam erachteraan: "wegglijdende pedaalemmerzakken!" Haha, ja het kan maar een probleem zijn!

Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Op het feit dat mijn opleiding tot nu toe zo goed gaat en dat ik lekker bezig ben met afstuderen. Nu deze laatste horde nog even nemen, dan heb ik maar mooi mijn diploma op zak!

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?
Wees tevreden met alles wat je hebt!

*foto bovenaan van Unsplash

Geen opmerkingen:

Een reactie posten