HIGHLIGHTS #10
23 maart - door: Margot

Vorige week schreef ik nog over het heerlijke weer van die week ervoor, afgelopen week viel het eigenlijk best wel tegen...
Vince en ik kookten afgelopen week, en dat was pittig! Nee hoor, grapje. We maakten guacamole en deden er een klein stukje van de peper in, maar verder viel het mee.

Maandag was ik alleen met Arac op kantoor. Hij wilde heel veel aandacht en kwam dus ook constant bij me liggen. Op de foto gaan vond hij niet erg.

Ik heb weer een nieuwe ananasbloem! Deze kreeg ik van oma. Nu hopen dat deze mooier blijft dan de vorige, die werd al heel snel lelijk. Ik zal lief tegen het leuke bloempje praten.

Arac vroeg de afgelopen week erg veel aandacht! Help mij afstuderen: adopteer Arac! Hij komt steeds op mijn laptop liggen waardoor ik niet kan werken. Ik snap hem wel, mijn laptop is natuurlijk lekker warm.

Met Vince keek ik The Blacklist. Ik volg het al vanaf het begin, maar Vince heeft het gemist. Dus kijken we saampjes vanaf seizoen één tot we bij zijn. Het is echt een super leuke serie.

Verder was ik de afgelopen week druk met mijn scriptie bezig, ik zat met mijn neus in de boeken.

Vrijdag had ik opeens, midden op de dag, zin in een ei. Dus ik pakte de eierkoker en kookte het perfecte ei: middelhard, waardoor de kern nog smeuig is. Heerlijk!

Vrijdagavond gingen Vince en ik naar de film, American Sniper. Wat een ontzettend goede, spannende en ook wel mooie film, echt een aanrader.

Zaterdag kocht ik boeken... I'm a reading junkie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten