NEW 
18 maart - door: Margot

Eigenlijk ben ik een verzamelaar. Niet alleen van olifanten, maar van een heleboel. Ik probeer het in de perken te houden, maar de afgelopen tijd is er toch weer wat prullaria in mijn collectie terecht gekomen. Bij deze laat ik zien wat! 
Het koperkleurige bord op bovenstaande foto kocht ik bij de Woonfabriek voor €4,95. Ik zocht naar een koperen schaal. Ze hadden er meerdere, maar allemaal behoorlijk aan de prijs. Net voordat we naar de uitgang liepen zag ik dit bord liggen. Het is van plastic, maar wel koper en mooi. Voor mij!

Het bordje wat erop ligt kreeg ik van Vincent. Het is een houten kaart. Deze kaarten zijn te koop bij de boekwinkel waar Vincent werkt, Stevens, maar ze zijn ongetwijfeld op meer plekken te vinden. Wat ze kosten weet ik niet.

De drie plantjes kocht ik een hele tijd terug bij de Action. Het zijn echte nepperds, maar wel heel leuk en groen.


Nog zo'n leuk houten bordje, ook gekregen van Vincent. Het fotoboek maakte ik natuurlijk zelf. Ik vind het altijd heel leuk als een fotoboek (eindelijk) binnenkomt. Ook iets nieuws dus!


De printable op deze foto maakte ik de afgelopen week zelf. Wat wel gek is, zodra ik mijn printables ga uitprinten, maakt mijn printer van alles wat zwart is paars. Gek ding. 

Het fotolijstje kocht ik voor, volgens mij, €1,49 bij de Action. De foto 'zweeft' in het lijstje, super leuk! De afbeelding met veertjes zit er standaard in. Leuk, maar ik wil zelf iets maken of zoeken om erin te doen. 

Het mini cactus plantje komt van de Ikea. Ze zijn te koop in een setje van drie en ze kosten dacht ik €4,95 per setje. Het bordje met Love komt uit Spanje. 


Tot slot maakte ik nog een printable afgelopen week. Met een beetje creativiteit van mezelf en een beetje inspiratie van Coldplay. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten