HIGHLIGHTS #10
16 maart - door: Margot

Vorige week was het echt HEERLIJK weer! Ik kan niet wachten totdat de temperatuur omhoog gaat, de zon volop schijnt en alles in bloei staat. Afgelopen week was alvast een voorproefje.

Zaterdag was het al een heerlijke dag. Ik kocht die dag een nieuw jasje bij de H&M. In eerste instantie ging ik de winkel binnen met het doel iets voor Vince te zoeken en kopen. Maar bij binnenkomst zag ik al een jasje hangen met een geweldige print. Ik viel ook echt voor de print. Maar, ik ging eerst braaf op de herenafdeling kijken. Helaas zag ik voor Vince niks leuks, maar ik kon simpelweg niet zomaar de winkel uitlopen zonder even naar het jasje gekeken te hebben. Ik viste het uit het rek, trok het aan, en twijfelde toen. De print was geweldig, maar ik twijfelde over de pasvorm. Toen... hing ik het terug!

Maar 's middags ging ik met Loes het dorp nog even in en ... kocht ik het toch. En ik ben er heel blij mee!

Afgelopen week at ik een heerlijke maaltijdsalade, maar dat ter zijde.

Zondag was het ook van dat prachtige weer! Voor het eerst in het jaar stond ik zonder jas buiten in de zon, heerlijk. En aten Vince en ik een suikerspin mmm!

Bij mooi weer horen mooie bloemetjes.

Arac is niet bij mij weg te slaan. Hij heeft afgelopen week veel bij me gelegen: op de stoel naast me, op het bureau achter mijn laptop, op het bureau in z'n mandje, aan m'n voeten. Gezellig!

Ik ben weer begonnen in een nieuw boek en het is nu al ongelooflijk leuk; The Rosie Project. Het leukste, Vince leest het ook!

Yuma genoot ook zeer van het lekkere weer. En mijn orchidee ook, want er zitten weer bloemen aan. Het was een zielig hoopje, maar ik heb het de afgelopen tijd heel veel liefde (en heel weinig water) gegeven en inmiddels bloeit het plantje weer.

Naast school en afstuderen heb ik de afgelopen tijd ook gewerkt aan een fotoboek met de mooiste foto's van ons To the Zoo project. Vrijdag kwam het binnen en het is super mooi!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten