HIGHLIGHTS #11
30 maart - door: Margot

Vorige week zondag was het prachtig weer! Ik bracht een heerlijke dag door in Scheveningen en Den Haag. De rest van de week viel qua weer echter vies tegen...

Het dagje Scheveningen en Den Haag sloten we af met een vers visje: kibbeling! Heerlijk...

Maandag en dinsdag was ik gewoon op kantoor bij DOA. Het was helemaal geen lekker weer, de lente was ver te zoeken. Het leek wel herfst! Toch staat de boom in de straat mooi in bloei... 

Ook woensdag was ik bij DOA. Ik had voor Arac een leuk speeltje gevonden: zo'n hengel met een knuffeltje en belletje eraan. Hij vond het helemaal geweldig, maar binnen 5 minuten had hij het touwtje al kapot gebeten... Aan het eind van de middag kwamen Loes en Yuma mij met de auto ophalen. 

Donderdag moest ik even naar school voor een individueel gesprek met mijn begeleider. Mijn Plan van Aanpak was (eindelijk) goedgekeurd! Ook heb ik goede tips gekregen voor de rest van mijn scriptie. Het gaat eigenlijk heel erg goed, maar het is nog wel heel veel werk... Na school ging ik met de metro nog even naar DOA om nog wat te bespreken. 

Vrijdag was ik lekker thuis. Ik had me eigenlijk net geinstalleerd met een grote stapel boeken en mijn laptop toen de stroom uitviel. En uiteraard was mijn laptop niet geheel opgeladen, waardoor ik na een half uurtje zonder accu zat. Balen! Gelukkig heeft het bij ons niet zo heel lang geduurd: na een uur en een kwartier hadden we weer stroom. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten