YA-BOEKENWEEK
01 april - door: Margot

Vorige week was er iets superleuks gaande: het was Young Adult Boekenweek! De hele week waren er leuke activiteiten bij Boekhandel Stevens in het centrum van Hoofddorp. 

Het begon op maandag met het pimpen van de etalage. Eind van de middag was er een ploeg vrijwillige Young Adults om de etalage van Stevens eens flink YA-Proof te maken. 

Op dinsdag was er een leuke workshop over het schrijven van een boek en op woensdag was er een boekenruilbeurs. Young Adults hadden de gelegenheid om onderling boeken te ruilen en natuurlijk om over hun favoriete boeken te kletsen. Met een kopje thee natuurlijk.


Op donderdag ging er een hele groep, onder leiding van de boekhandel, naar de nieuwe bioscoopfilm Insurgent. Ik heb de film nog niet gezien, maar ik wil 'm wel heel graag zien!

Helaas kon ik er bij alle bovenstaande activiteiten niet bij zijn omdat ik druk bezig was bij DOA. Maar, vrijdagavond was ik wel bij het event! Er was namelijk een super leuk event georganiseerd, met rode loper, schrijvers, nail art, tas versieren en natuurlijk heel veel boeken. Het was een hele gezellige avond vol met enthousiaste book junkies!


Maar dat was het nog niet, ook van het weekend waren er activiteiten georganiseerd. Zaterdag hebben de hele dag verschillende Young Adults in de etalage van Stevens zitten lezen. Ook ik heb een uurtje heerlijk relaxt in de etalage een stuk uit het boek Will Grayson, Will Grayson gelezen.

De boekenweek werd afgesloten met een tea party op de zondag.

Het was echt een hele toffe week, zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben voor!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten