HIS FAVORITES
13 maart - door: Margot & Vincent

Vorige week kwamen mijn favorieten aan bod, nu is Vince aan de beurt! 
Wat is Vincent's favoriete ... 

...schoenenmerk?
Margot: Vince heeft niet echt een favoriet onder de schoenen. Hij heeft een paar Nikes, twee paar Vans, maar hij is niet, zoals ik, verknocht aan één merk. Als het er maar leuk uitziet en lekker loopt is het goed! 
Vincent: uhh. Geen idee, maar m'n Nikes lopen wel erg lekker. Dat zijn op dit moment m'n favoriete schoenen. 

...seizoen? 
Margot: ik denk dat Vince voor lente gaat. Niet te warm, niet te koud, gewoon lekker.  
Vincent: Lente. Zomer is vaak veel te warm, en de winter is veel te donker. 

...serie?
Margot: Game of Thrones, Big Bang Theory en Top Gear (niet echt een serie maar Vince volgt het wel).
Vincent: Game of Thrones! En Breaking Bad was ook heel gaaf. Maar Big Bang Theory en Top Gear kijk ik altijd om lekker te lachen. 

...ontbijt?
Margot: Iets met kaas! Boterham, cracker... 
Vincent: Zo'n ontbijt van een ontbijt buffet, met worstjes, bonen, kaas, bacon.. lekker slecht. 

...hondenras?
Margot: lastig. Hij vindt heel veel hondenrassen heel leuk, zoals teckels (Yuma's), golden retrievers en spaniels, dus ik weet het niet zo goed!
Vincent: Golden Retrievers en Labradors, die zijn gewoon altijd lief. 

...bezigheid voor vrije middagen?
Margotschilderen, kleine voorwerpen maken met z'n Dremel en lezen. 
Vincent: Lezen, schilderen, diorama's maken en gamen..

...snack?
Margot: Ha alles! Blokjes kaas, plakjes worst, nootjes, chipjes, bitterballen, kipnuggets.. Vincent is een echte snacker!
Vincent: Zolang het maar niet zoet is!

...plek om foto's te maken?
Margot: Lastig, ik denk dat hij ook voor dierentuinen gaat, of mooie vakantieplekken. In ieder geval lekker buiten, met mooi weer. 
Vincent: Dierentuinen! Dieren fotograferen is sowieso het leukst. 


...liedje?
MargotHotel California van The Eagles. 
Vincent: Hotel California 

...moment van de dag?
Margot: Ik denk eind van de dag, wanneer hij naar bed gaat. Nog even lezen in bed en dan lekker in slaap vallen. 
Vincent: Na het eten lekker even op de bank hangen en niks doen. Meestal heb ik dan even een uurtje om doelloos tv te kijken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten