HIGHLIGHTS #15
27 april - door: Margot

Happy Kingsday! Hoe was jullie week?

Ik kocht weer eens een nieuw shirtje. Bij de HEMA. Heel erg, zodra ik bij de HEMA naar binnen ga zie ik eigenlijk altijd wat leuks, vaak beland het dan ook in mijn mandje en sta ik het daarna af te rekenen. Nu dus dit leuke shirtje.

Maandag zat ik heerlijk in de zon aan mijn scriptie te werken. En het was gewoon warm! Maar ik klaag niet, het was heerlijk.

Dinsdag was het ook heel mooi. 's Ochtends vroeg liep ik met Yuma buiten en de zon was toen al warm. Omdat het zo mooi weer was besloot ik mijn fles met filter ook weer in gebruik te nemen. Ik deed er sinaasappel, mango en aardbei in en had de hele dag lekker fruitwater.

Oh en ik heb mooie schoenen gezien! Op slag verliefd, ik wil ze hebben! Maar ja, de prijs. Die is minder mooi...

Uiteraard keken Vince en ik Game of Thrones, aflevering twee. Het is nu al heel anders dan het boek, maar het is wel super vet!

's Avonds scheen de zon ook nog en dat levert van die mooie lange schaduwen op. Kijk eens hoe lang ik dan ben, haha!

En mijn lieve zusje Loes heeft haar Nederlands toets gehaald, en daarmee ook haar propedeuse. Dus dat moest gevierd worden! We gingen heerlijk uit eten waar ik een meesterlijk lekker toetje had: een ijsmacaron met frambozen ijs en frambozen saus en het was zo, ontzettend, lekker! Ik heb het bord bijna helemaal afgelikt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten