HIGHLIGHTS #9
9 maart - door: Margot

De eerste week van maart begon vorige week zondag heerlijk met een wandeling samen met Vince.

We liepen naar de 'Big Spotters Hill' in Hoofddorp. Ik was daar nog nooit naar boven gelopen. Het was heerlijk weer, al waaide het wel heel hard. We hebben heerlijk gelopen en van de zon genoten.

Voor Bowie is maart ook goed begonnen! Hij vond tijdens het uitlaten de allermooiste tak van de hele wereld, waar hij trots mee over straat liep. Hij heeft de tak nog steeds buiten bij de voordeur liggen.

Naast Betty en Arac heb ik nog een kantoorvriendje, genaamd Boris. Boris is een heel lief maar heel eigenwijs boefje wat altijd bij de balie zit. Als je even niet oplet zit hij zo op de bureaustoelen, en als je helemaal niet oplet zit hij bovenop de balie!

Arac is bezig met een typcursus. Hij doet erg zijn best, maar het wil nog niet helemaal lukken. Hij probeerde mij afgelopen week te helpen bij het maken van mijn enquĂȘte, maar er kwam meer onzin op het scherm te staan in plaats van logische vragen. Hij vindt het erg leuk om bovenop mijn toetsenbord te gaan staat, zitten of liggen, zodat ik niks meer kan. Boefje!

Yuma was ook erg blij met mij. Hij kreeg van mij namelijk een super lekker botje, speciaal van DOA meegenomen. Feest!

Het werd ook steeds mooier weer afgelopen week, wat 's ochtends vroeg al begon met mooie zonsopkomsten.

Ook had ik weer afstudeerkring afgelopen week, maar eigenlijk was dat niet zo heel interessant. Tenminste, niet om er over te schrijven. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten