HER FAVORITES
6 maart - door: Margot & Vincent

Een tijd geleden schreven Vince en ik een blog met vragen die we beide, over elkaar, moesten beantwoorden. Ik vond het heel leuk om te doen, dus besloot er nog één te bedenken. Deze keer: 10 van mijn random favorieten.
Wat is mijn favoriete ... 

...schoenenmerk?
Vincent: easy, Nike natuurlijk!
MargotNike! Ik vind laarsjes of hoge laarzen best heel leuk, maar eigenlijk ben ik gewoon een sneakermeisje. En dan helemaal sneakers van Nike, heerlijk!

...seizoen? 
Vincent: ik denk zomer.  
Margotmoeilijk. Ik ben gek op wintersport, maar ook op zomervakantie. Als ik moet kiezen, ga ik toch voor lente (ha, geen zomer of winter). De temperatuur is dan precies goed: niet te warm, niet te koud. De vogeltjes fluiten, alles staat in bloei, prachtig.

...serie?
Vincent: Game of Thrones en New Girl.
Margot: oh deze weet ik zelf eigenlijk ook niet! Ik vind heel veel series leuk: The Blacklist, Suits, Game of Thrones, New Girl, Modern Family, Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Pretty Little Liars... Nee, ik ga niet kiezen!

...ontbijt?
VincentAls er maar verse jus bij zit.
Margot: sowieso pannenkoeken! En verse sinaasappelsap. 

...hondenras?
Vincentuh, nu teckel, maar je wil graag een spaniel.
Margotik ben echt een hondenmens. Met katten kan ik niet zo goed overweg (al is Arac, de zwarte kater bij ons op kantoor, echt mijn vriend). Eigenlijk zijn (bijna) alle honden natuurlijk schatten, maar ik vind Engelse Cocker Spaniels wel echt te lief!

...bezigheid voor vrije middagen?
Vincentvan alles knutselen en DIY'en.
Margoteen goed boek lezen, in de tuin, als het lekker weer is. Als het slecht weer is iets maken. 
...snack?
Vincent: kipnuggets!!!
Margothmm, dit is echt een nek-aan-nek race tussen de bitterbal en naturel chips met een dipje...

En natuurlijk kipnuggets, hoe kan ik dat vergeten! Heel goed Vince!

...plek om foto's te maken?
Vincentin de dierentuin, daar is altijd wat te zien!
Margotop vakantie in een dierentuin. Vorig jaar zijn Vince en ik naar alle grote dierentuinen in Nederland geweest. In dierentuinen kun je prachtige foto’s maken. Buitelandse dierentuinen zijn helemaal interessant. De dierentuin in Berlijn was bijvoorbeeld heel mooi en groot. Erg leuk om daar foto’s te maken.

...liedje?
VincentWauw... Moeilijk! Fireball? Happy? Of juist Sky Full of Stars?.. Ik ga dan toch voor die van Coldplay.
Margoter zijn zoveel liedjes die ik leuk vind, maar, op dit moment, vind ik Sky Full Of Stars van Coldplay het leukst.
 
...moment van de dag?
Vincentde tijd na het eten. Lekker niks doen op de bank en tegen mij aan hangen.
Margotwakker worden van de zon die op m’n gezicht schijnt en Vince die naast me ligt.

Ja, daar heeft Vince eigenlijk ook wel gelijk in. Met een gevuld buikje van het eten op de bank tegen hem aan hangen en een film kijken, heerlijk! 

Volgende week draaien we de rollen om! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten